هفت مورد دیگر از مشکلات رایج وردپرس

مشکلات رایج وردپرس
چکیده :
در این مقاله درمورد برخی از مشکلات رایج وردپرس که توسط کاربران گزارش شده را مورد بررسی قرار داده و علت رخ دادن آن هارا خواهیم گفتیم. خطاهای مشهوری مانند خطای   WordPress Memory Exhausted ،قفل شدن ناحیه مدیریت وردپرس (wp-admin)، مشکل رفرش و ریدارکت صفحه لاگین وردپرس، مشکل آپلود تصاویر در وردپرس و... جزو این خطاها می باشند.

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

این مقاله در ادامه مقاله هفت مورد از خطاهای رایج وردپرس و علت رخ دادن آنها می باشد و در این مقاله قصد داریم به هفت مورد دیگر از مشکلات رایج وردپرس بپردازیم . پس تا پایان مقاله با ما باشید.

یاد آوری :  در مقاله قبلی که به آن اشاره شد این موضوع به صورت نکته گفته شد که پیش از رفتن به سراغ هر خطایی باید یک بکاپ کامل از سایت خود داشته باشید و سرویس بکاپ گیر BackudupBdy پیشنهاد داده شد . به علت اهمیت بکاپ نیاز بود تا در این مقاله نیز این نکته یادآوری شود.

در زیر لیستی از 7 تا خطای رایج که قراره در این مقاله در مورد آنها گفته شود، آورده شده است :

  1. خطای  WordPress Memory Exhausted
  2. قفل شدن ناحیه مدیریت وردپرس (wp-admin)
  3. مشکل رفرش و ریدارکت صفحه لاگین وردپرس
  4. مشکل آپلود تصاویر در وردپرس
  5. مشکلات رایج با تصاویر در وردپرس
  6. خطای“آیا مطمئن به انجام این کار هستید؟”
  7. Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance

خطای WordPress Memory Exhausted – افزایش PHP Memory

WordPress Memory Exhausted مشکلات رایج وردپرس

این خطا را می توانید در یک صفحه سفید مرگ با پیغامی مشابه زیر مشاهده کنید :

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 2348617 bytes) in /home/username/public_html/site1/wp-includes/plugin.php on line xxx

این خطا هنگامی نمایش داده می شود که یکی از پلاگین های وردپرس یا اسکریپت ها بیش تر از محدودیت قرار داده شده از حافظه استفاده کند.

مشکل قفل شدن ناحیه مدیریت وردپرس (wp-admin) در مشکلات رایج وردپرس

قفل شدن ناحیه ادمین در مشکلات رایج وردپرس

گاهی اوقات امکان دارد خود شما ناحیه مدیریت وردپرس را قفل نمایید. این مشکل هنگامی رخ می دهد که پسورد خود را فراموش کرده و به ایمیلی که جهت ریکاوری پسورد داده اید دسترسی ندارید.

یک افزونه یا کد که به صورت نادرست در ایجاد تغییرات در ناحیه مدیریت شما تلاش دارد، ممکن است علت ایجاد چنین مشکلی شود. علت دیگری که باعث بروز این مشکل می شود این است که، امکان دارد دسترسی به سایت خود را به علت هک شدن وبسایتتان از دست داده باشید.

مشکل رفرش و ریدارکت صفحه لاگین وردپرس در مشکلات رایج وردپرس

مشکل رفرش شدن لاگین در مشکلات رایج وردپرس

نشانه ای که این ارور دارد این است که هنگامی که تلاش می کنید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در صفحه لاگین وارد داشبورد وردپرس شوید ، مجددا صفحه ورود وبسایت برای شما آورده می شود. مانند بالا.

این مشکل یا خطا در بیشتر مواقعی که url سایت شما و فیلد های آن مقدار اشتباهی در تنظیمات جدول داشته باشد رخ می دهد. همچنین این خطا ممکن است هنگامی که تنظیمات پیوند ها یا ریدایرکت ها در فایل htaccess از پیکر بندی ضعیفی برخوردار باشند نیز رخ می دهد.

مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

مشکل آپلود شدن تصاویر در مشکلات رایج وردپرس

بعضی اوقات کاربر بطور ناگهانی متوجه این موضوع می شود که تمام تصاویرش به صورت شکسته نمایش داده می شود. هنگامی که کاربری اقدام به آپلود تصاویر برای یک نوشته با استفاده از ابزار آپلودگر رسانه ها می کند این اتفاق رخ می دهد.

اما تمام این فایل ها در کتابخانه رسانه ای به صورت شکسته نشان داده می شود. این ارور به علت مجوز های نادرست فایل ها و دایرکتوری های وردپرس به وجود می آید .

مشکلات رایج با تصاویر در مشکلات رایج وردپرس

آپلود کردن تصاویر در سایت برای افراد مبتدی ممکن است کمی گیج کننده باشد. یک کاربر ممکن است نتواند متوجه این موضوع شود که چطور باید تصاویر را تراز کند، اندازه آنها را تغییر یا برش دهد یا اینکه تصاویر را به صورت گالری به نمایش در آورد. این مشکل یا خطای بزرگ در وردپرس نیست، شما تنها نیاز است در مورد مدیریت تصاویر آموزش داشته باشید.

خطای“آیا مطمئن به انجام این کار هستید؟”

مشکلات رایج وردپرس

این ارور ممکن است بار ها برای کاربران در صفحه مدیریت وردپرس ایجاد شده باشد. بیشتر اوقات به این علت اتفاق می افتد که یک افزونه در قالب استفاده از nonce شکست می خورد.

Nonceها در واقع کلید های خاص امنیتی هستند که امکان دارد در هنگام اجرا شدن یک عمل در ناحیه مدیریت وردپرس به url ها اضافه شوند. گاهی اوقات افزونه ها یا قالب ها امکان دارد از این کلید امنیتی به درستی استفاده نکنند که به ایجاد این خطا منجر می شود.

خطای Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance در مشکلات رایج وردپرس

بعضی اوقات به علت ناتمام ماندن به روز رسانی وردپرس یا قطع شدن آن با ارور Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance مواجه می شویم.

بنظر شما چه مشکلی می تواند وجود داشته باشد که وردپرس، سایت شما را در حال انجام به روز رسانی در حالت نگه داشته شده یا maintenance mode قرار می دهد؟ اگر متوقف شدن به روز رسانی به هر دلیلی باشد، وردپرس فرصتی ندارد تا سایت شما را از حالت maintenance mode در بیاورد. این خطا ممکن است سایت شما را قفل کند و به افراد بازدید کننده پیغام ارور Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance را نمایش دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط