افزودن بوت استرپ به وردپرس با افزونه

افزودن بوت استرپ به وردپرس
چکیده :
در این مقاله قصد ما آموزش افزودن بوت استرپ به وردپرس با افزونه Easy Bootstrap Shortcode می باشد که در ابتدا از فواید افزونه گفته سپس به سراغ نصب و راه اندازی آن می رویم.

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

اول از اینکه به سراغ آموزش نحوه افزودن بوت استرپ به وردپرس بپردازیم، بهتر است بدانید که کار با بوت استرپ و وردپرس نیازمند شناخت این دو می باشد . پس در ابتدا به شما پیشنهاد می شود مقاله بوت استرپ و کاربرد آن به بیانی ساده را مطالعه کنید.

افزودن بوت استرپ به وردپرس

با توجه به شناخت بدست آمده از bootstrap می توان فهمید که با استفاده از آن استایل جذاب و زیبایی به نوشته ها و صفحات سایت خود می دهیم . اگر قصد افزودن بوت استرپ به سایت خود را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه Easy Bootstrap Shortcode است ؛ زیرا این افزونه با بوت استرپ های ۳٫۲٫۰  سازگار است و به آسانی و با استفاده از آیکونی که به ویرایشگر وردپرس با نام tinyMCE اضافه می کند می توانید استایل سایت خود را تغییر دهید، فقط کافی است بر روی آیکون ویرایشگر tinyMCE کلیک کنید.

ویژگی های افزونه Easy Bootstrap Shortcode

  1. افزودن شورتکد بوت استرپ به ویرایشگر وردپرس
  2. نمایش افزونه در سایدبار
  3. افزودن آیکون tinyMCE در ویرایشگر وردپرس
  4. توانایی تنظیم کردن صفحه در سایز معمولی و کوچک
  5. سازگار با bootstrap 3.0.3

افزودن بوت استرپ با افزونه

آموزش نحوه کار با افزونه Easy Bootstrap Shortcode برای افزودن بوت استرپ به وردپرس

در ابتدا نیاز است افزونه را دریافت و سپس نصب کنید، پس از آنکه افزونه فعال شد منوی جدیدی در پیشخوان وردپرس به نام EBS settings اضافه می شود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شده و تنظیمات را مانند عکس زیر پیکر بندی کنید.

آموزش افزودن bootstrap با افزونه

دراین قسمت چهار متاباکس موجود است که، در اولین بخش، تنظیمات js و css را لازم است ،تنظیم کنید سپس گزینه Use from EBS Plugin را فعال نمایید. در بخش font، می توانید آیکون های Font Awesome را فعال و غیرفعال نمایید. در بخش User Interface، رابط کاربری در بخش ویرایشگر را انتخاب کنید.

در ادامه کار نیاز است تنظیمات را بروز رسانی کنید، سپس یک نوشته یا صفحه مورد نظر را در پیشخوان وردپرس ایجاد نمایید. مشاهده می کنید که در نوار ابزار یک قسمت به نام EBS shortcode اضافه شده است. روی آن کلیک کنید، تعدادی گزینه های متفاوتی وجود خواهد داشت که شما می توانید بر روی هر یک بر اساس سلیقه و دلخواه خود کلیک نمایید ، تنظیمات را تغییر دهید و صفحه خود را به شکل جذاب تری که می پسندید طراحی کنید.

پس از آنکه کار تمام شد یک شورتکد را مشاهده خواهید کرد ، پس از مشاهده آن می توانید صفحه و یا نوشته خود را منتشر کنید.

امید واریم این مطلب مفید بوده باشه (شرکت طراحی سایت آواتم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط