طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با لاراول افزونه نویسی وردپرس

مزایای داشتن وب سایت وردپرس

وردپرس ، قبل از هر چیز ، یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود که به یک سیستم مدیریت محتوا کامل تبدیل شده است که تعداد زیادی از پشتیبانی جامعه و کاربران را داراست .

آیا تمایل دارید که وبسایت خود را به طور مکرر آپدیت کنید؟ یا یک وبلاگ در کنار وبسایت خود داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است حتما باید با وردپرس آشنا شوید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که بیش از شش میلیون وبسایت با آن ساخته شده.

وردپرس ، قبل از هر چیز ، یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود که به یک سیستم مدیریت محتوا کامل تبدیل شده است که حامی موارد عظیمی از پشتیبانی جامعه و کاربران است.

وب سایت های وردپرسی به شما این امکان را میدهند که اکثر قسمت های وب سایت را خودتان بدون دانش برنامه نویسی به روزرسانی کنید. از آن جا که چارچوب CMS وردپرس مبتنی بر وب است ، میتوانید تنها با دسترسی به اینترنت به راحتی وب سایت خود را آپدیت کنید.
با این حال این را حتما در نظر بگیرید اگر شما قرار است گرافیک سایت خود را افزایش دهید یا تصاویر خود را ویرایش کنید این کار فقط با نرم افزار های گرافیکی قابل انجام است نه با وب سایت وردپرسی .

اگرچه اکثر تغییرات وب سایت میتواند ساده باشد ، اما توسعه دهندگان وردپرس و اعضای تیم وبسایت آواتم دارای دانش و تجربه لازم برای ایجاد تغییرات پیچیده تر در کنار شما خواهند بود. تیم پشتیبانی آواتم در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس شما خواهند بود و به سوالات شما با حوصله پاسخ خواهند داد.

 

توسعه دهندگان وردپرس که شما میتوانید به آنها اعتماد کنید …

توسعه دهندگان وردپرس در وب سایت آواتم می توانند یک وب سایت عالی متناسب با حرفه شما و با نام تجاری شما می نویسند.
توسعه دهندگان وردپرس ما معتقدند که همه چیز در اولین ساخت باید به بهترین و درست ترین حالت ممکن ایجاد شود.

ما در نهایت میخواهیم شما موفق ترین در عرصه خودتان در دنیای مجازی و آنلاین دیده شوید. همکاران و توسعه دهندگان ما خوشحال می شوند که تجارت شما را به سطح بالاتری برسانند.
نمونه کارها وب سایت ما را کاوش کنید و برخی از جدیدترین پروژه های وردپرس ما را ببینید.

مشاهده نمونه کارها …

مزایای طراحی سایت با وردپرس

یکی از عوامل مهم در انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، شیوه مدیریت بخش ها و اطلاعات است.کار با پنل مدیریت سایت های وردپرسی بسیار آسان است و قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات جدید  را دارد. همچنین طراحی وب سایت وردپرسی برای استفاده موبایل و تبلت نیز بهینه شده است. 

زبان برنامه نویسی php  یکی از پرطرفدارترین زبان ها برای طراحی سایت های مختلف است. طراحی وب سایت با وردپرس هم بر پایه php برنامه نویسی و طراحی شده است که همین امر باعث می شود تا وردپرس از انعطاف پذیری و قابلیت ها و به روزرسانی بهره مند شود. 

احتمالا عده ای وجود دارند که طراحی سایت با وردپرس را از لحاظ امنیتی ضعیف می شمارند. اما کاملا غلط است . زیرا وردپرس از لحاظ طراحی امنیت سمت کاربر، امنیت در هسته و امنیت وردپرس سمت سرور بسیار قوی می باشد. همچنین به دلیل به روز رسانی های مکرر هیچ وقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند. 

امروزه به دلیل قابلیت بالای وردپرس در به روز رسانی و طراحی سایت ، شرکت های بزرگ همچون شرکت مرسدس بنر ، bbc ، فوربز و .. برای طراحی سایت و یا مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده کنند. مهم ترین عامل استفاده از وردپرس به روز رسانی و قابلیت ارتقا سایت توسط میلیون ها نفر است.

اگر می خواستید تا با طراحی سایت های برنامه نویسی شده برای وب سایت خود امکاناتی چون تقویم ، گالری ویدئو ، ویژگی های فیس بوک و توئیتر را اضافه کنید بسیار مشکل بود ولی با طراحی سایت وردپرسی تمام این امکانات را به وسیله افزونه ها به راحتی به سایت اضافه می کنیم. 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به این گونه است که به طور همزمان می توان چندین کاربر روی سایت کار می کنند و تغییرات را اعمال می کنند . البته مدیر سایت باید کاربران ، دسترسی و قابلیت های کاربران را تعیین و تنظیم کند. در نتیجه به روز رسانی های سریع تر انجام می شود. 

طراحی وبسایت با وردپرس

امکانات طراحی وب سایت با وردپرس

وقتی صحبت از طراحی وب و وردپرس می شود، دو راه برای توسعه این سایت ها در مقابل شما قرار میگیرد. راه اول خرید قالب های آماده یعنی قالب های از پیش نوشته شده توسط سایر توسعه دهندگان است و تغییر تصاویر و متن ها متناسب با نیاز و حرفه شماست.
راه دوم این است که به صورت حرفه ای ، اختصاصی و سفارشی از بیس مجدد سایت را طراحی کنید.
در هر دو مورد توسعه دهندگاه و برنامه نویسان آواتم در خدمت شما هستند و تجربه خود را برای ایجاد یک وب سایت ایده آل برای شما به کار میگیرند.
تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای وب سایت یک قالب اختصاصی یا قالب آماده تهیه شود کاری دشوار به نظر می آید که در این صورت برای اینکه راحت تر تصمیم بگیرید میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید. بدین منظور از فرم مشاوره رایگان استفاده نمایید.

به 164 شرکتی که به ما اعتماد کرده اند و وبسایت خود رابا کمک آواتم راه اندازی کرده اند بپیوندید..

avatheme.com

توسعه دهندگان طراحی وب سایت آواتم

انتخاب طراحی وب سایت از بیس و اختصاصی مزایای بیشماری را به همراه دارد. طراحان وب سایت آواتم در هنگام ایجاد وب سایت اختصاصی در همه مراحل برای ایجاد وب سایت خاص در کنار شرکت شما خواهند بود. کار با قالب های آماده ممکن است محدودیت هایی را برای شما ایجاد کند در صورتیکه فکر میکنید این محدودیت ها مانع از رفع تمامی نیازهای شما میشود میتوانید از قالب های اختصاصی برای شرکت خود استفاده کنید .

اگر به دنبال وبسایتی هستید که چشم نواز باشد ، متناسب با برند شما طراحی شده باشد دیگر جستجو نکنید. طراحان متخصص وردپرس ما قالب وردپرس سفارشی شما را دقیقا مورد نظر شما می سازند! همچنین می توانیم پیشنهاداتی ارائه دهیم که به وب سایت شما کمک میکند تا از رقابت سربلند و پیروز بیرون آید.
اگر آماده شروع کار در وب سایت شخصی خود هستید، امروز با طراحان وردپرس ما تماس بگیرید و اجازه دهید کار را شروع کنیم!