افزایش سرعت وب سایت وردپرسی

یک کاربر در حین کار با وب سایت به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد؟ سرعت وب سایت

قاعدتا اگر وب سایت شما با سرعت مناسب پاسخگوی کاربر شما نباشد در همان دقایق یا شاید ثانیه های اول از وبسایت خارج می شود. به همین دلیل برای شروع کار سئو و بهینه سازی و کار روی ترافیک وب سایت یا هر گونه نیاز به خروجی کار قطعا  اول روی سرعت کار می شود. حالا چطوری باید سرعت وب سایت را بسنجیم؟ با چه ابزاری شروع به پیدا کردن مشکلات وب سایت و اندازه گیری دقیق سرعت کنیم؟

ابزارهای سنجش سرعت وب سایت

اولین ابزار PageSpeed Insights است که توسط خود گوگل معرفی و اجرا می شود. این ابزار رایگان است و تنها کافیست آدرس وب سایت خود را داخل آن وارد کنید و پس از آنالیز یک سری لیست از مشکلات و راه حل، حل این مشکلات را لیست می کند و با استفاده از راهکارهای ارائه شده و پیشنهادات وب سایت را می توانید آنالیز و بهینه کنید و سرعت وب سایت را کاهش دهید.

دومین ابزار که پرکاربردترین بین ایرانیان است وب سایت GTMetrix است، این ابزار در واقع از استاندارد های pagespeed گوگل و YSlow به صورت همزمان استفاده میکند و یک نتایجی مقایسه ای با بهترین حالت را به شما نمایش می دهد. هم چنین راهکارهایی برای حل مسائل.

دو ابزار بالا برای افزایش سرعت کافی هستند اما ابزارهای دیگری برای افزایش سرعت وب سایت ها مثل YSlow و WebPage Test و .. هم هستند.

تیم طراحی وب سایت آواتم در واقع با ابزارهای بالا مشکلات وب سایت شما را بررسی و حل می کند. در صورت وجود هر گونه سوال و یا برقراری ارتباط از صفحه تماس با ما استفاده کنید.